Profesionálna komunikácia
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Profesionálna komunikácia a komunikačné techniky
Všetky vzťahy sa vytvárajú a udržiavajú prostredníctvom komunikácie. Uvedomujeme si, že ak nefunguje komunikácia, nemôžu fungovať vzťahy.
Všetkým, ktorí sa potrebujú a chcú zlepšiť v komunikačných zručnostiach so svojimi klientami, partnermi, nadriadenými a kolegami a vytvárať alebo prehlbovať otvorené vzťahy v profesionálnom a súkromnom prostredí pomôže tréning „Profesionálna komunikácia a komunikačné techniky“.
Obsah tréningu
- Vďaka pohľadu do psychológie osobnosti a sociálnej psychológie si účastníci uvedomia hlboký význam komunikácie, jej zložky a prvky a budú schopní popracovať na svojich prípadných komunikačných zlozvykoch
- Aktívne počúvanie je dnes absolútnou nevyhnutnosťou
- Reč tela je reč, ktorá prezrádza najviac a preto jej budeme venovať počas tréningu náležitú pozornosť.
- Klásť otázky vie každý. Kto sa veľa pýta, dostane veľa odpovedí, kto sa správne pýta, dostane správne odpovede. Povieme si o nich (typy otázok, výhody a nevýhody každého z nich)
- Samostatnou časťou tréningového programu je praktický nácvik používania komunikačných techník a princípov podávania a prijímania spätnej väzby.
- To, že existuje a v praxi aj funguje viacero komunikačných štýlov si účastníci vyskúšajú a precvičia na vlastnej koži spolu s technikami, ako predchádzať nedorozumeniam a prípadnej manipulácii.