Leadership a manažérske zručnosti
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Leadership a manažérske zručnosti
Cieľom vzdelávacieho programu je uvedomiť si vlastné silné a rozvojové stránky v oblasti manažérskych a komunikačných zručností, nadobudnúť individuálne vodcovské a riadiace zručnosti na profesionálnej úrovni, spoznať vlastný štýl riadenia.
Cieľovou skupinou tohto tréningu sú všetci vedúci a riadiaci pracovníci (a budúci riadiaci pracovníci) spoločnosti, ktorí sú zodpovední za dosahovanie individuálnych a skupinových cieľov a potrebujú profesionálne viesť, riadiť, presvedčiť a motivovať svoju pracovnú skupinu.
Obsah tréningu
- Obsahovou náplňou programu je praktický nácvik asertívnej manažérskej komunikácie, selfmanagementu, aktívneho počúvania, argumentácie a ďalších komunikačných manažérskych techník.
- Účastníci spoznajú pravidlá delegovania úloh, právomocí a zodpovedností svojim podriadeným, oboznámia sa s jednotlivými technikami delegovania.
- Naučia sa rozlišovať jednotlivé typy pracovníkov, princípy a postupy komunikácie s nimi, zapájať ich do dosahovania stanovených cieľov.
- Prakticky si precvičia princípy podávania, ako aj prijímania spätnej väzby ako nástroja sebareflexie a osobnostného rozvoja manažéra.