Typológia zákazníkov
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Typológia zákazníkov
Tento tréningový program je určený pre predajcov na predajnom mieste, obchodných reprezentantov a zástupcov, ako aj všetkých pracovníkov predaja, ktorí sa chcú zlepšiť v komunikácií s klientami a zvýšiť tak predaj produktov alebo služieb.
Obsah tréningu
- Interaktívnou formou sa účastníci naučia rozpoznávať základné charakteristiky jednotlivých typov zákazníkov s ohľadom na typ osobnosti a motívy ku kúpe.
- Praktický čas – videotréning - zabezpečí sebapoznanie, reflexiu ako aj spätnú väzbu od trénera a účastníkov.
- Každý účastník si individuálne vytvorí „katalóg námietok“ spolu s odporúčanými reakciami, ktorý bude jeho praktickým pomocníkom pri predajných rozhovoroch.
- Po absolvovaní tréningového programu budú účastníci schopní prispôsobiť svoju komunikáciu a prejav typu zákazníka, čo tvorí základ samotného úspešného predaja.