Profesionálna manažérska komunikácia
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Profesionálna manažérska komunikácia
Profesionálna manažérska komunikácia je základom vytvárania a udržiavania vzťahov s podriadenými pracovníkmi alebo členmi organizačného tímu.
Všetkým manažérom strednej a vyššej riadiacej úrovne, ktorí sa potrebujú a chcú zlepšiť v komunikačných zručnostiach so svojimi podriadenými, ostatnými pracovnými tímami a nadriadenými, snažia sa vytvárať alebo prehlbovať otvorené vzťahy v profesionálnom a súkromnom prostredí pomôže tréning „Profesionálna manažérska komunikácia“.
Obsah tréningu
- Hlavným prínosom tréningu je upevnenie profesionality a sebaistoty v komunikácii s podriadenými pracovníkmi.
- Aktívne počúvanie je dnes absolútnou nevyhnutnosťou, pre riadiacich pracovníkov kľúčom k správnym rozhodnutiam.
- Účastníci spoznajú asertívne manažérske komunikačné techniky.
- Samostatnou časťou tréningového programu je praktický nácvik používania komunikačných techník a princípov podávania a prijímania spätnej väzby.
- Prostredníctvom nácviku komunikačných štýlov si účastníci vyskúšajú, ako predchádzať nedorozumeniam s podriadenými.