Asertívna komunikácia
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Ciele tréningu:
- Naučiť sa a pochopiť rozdielom v typoch správania a komunikácie – submisívna-asertívna - agresívna a manipulatívna
- Naučiť sa a precvičiť si základné asertívne techniky – od „mäkších“ po „tvrdšie“
- Zvýšiť/posilniť vlastné sebavedomie v oblasti asertivity a sebapresadenia
Jazykové prevedenie: slovenčina
Cieľová skupina: cca. 30 zamestnancov
Max. počet v skupine: 10
Trvanie: 2 tréningové dni / 2 online sessions
Online platforma: MS Teams, Mural, Kahoot
Obsah tréningu:
- Pre-work: Vyplnenie on-line dotazníka na Asertivitu
- Sebavedomie a asertivita
- Rozlíšenie medzi submisívnym-asertívnym - agresívnym a manipulatívnym správaním a komunikáciou
- Prejavy na 3 úrovniach: Verbálna - paraverbálna - non-verbálna
- Praktické cvičenie: Analýza jednotlivých typov
- Analýza individuálnych výsledkov z dotazníka a práca s nimi
- Základné východiská asertivity: Pozorovanie vs. Hodnotenie, ja-výroky
- Asertívne techniky: tzv. 4P-technika, Semafór, Asertívne NIE, obohratá platňa
- Praktické nácviky asertívnych techník: Situácie od účastníkov
- Riešenie senzitívnych situácií - nácviky