-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Telesales – aktívny predaj cez telefón
Väčšina zákaznícky orientovaných firiem má dnes samostatný team, v ktorom pracovníci aktívne predávajú cez telefón, čím zvyšujú obrat a zisk spoločnosti.
Tento tréning je určený pre pracovníkov telemarketingu, telesalesu, zákazníckeho servisu, pracovníkov call centier ako aj všetkých pracovníkov, ktorí prichádzajú do telefonického kontaktu s klientami a obchodnými partnermi.
Obsah tréningu
- Náplňou tréningu je spoznať princípy a spôsoby oslovovania zákazníka prostredníctvom telefónu a získať komunikačné zručnosti na predaj prostredníctvom tohto komunikačného média.
- Účastníci spoznajú a prakticky si nacvičia akvizičné telefonáty, všetky fázy predaja cez telefón, spoznajú profesionálne formulácie, ktoré pozitívne pôsobia na zákazníka.
- Naučia sa ako prezentovať produkt alebo službu cez telefón, ako správne klásť otázky a odpovedať na ne tak, aby u zákazníka vzbudili záujem a úspešne predávali (zostavenie „stromu otázok“).
- V druhej časti tohto tréningu sa účastníci naučia techniky zvládania námietok v telefonickom kontakte.
- Počas celého tréningu sa účastníci budú zapájať do simulačných telefonických hovorov, ktoré budú nahrávané a následne analyzované tak, aby spoznali svoje silné a rozvojové stránky v oblasti komunikácie a predaja cez telefón.
- Samostatnou časťou je typológia klientov – ako s nimi komunikovať cez telefón a taktiež zvládanie negatívnych, záťažových a agresívnych situácií cez telefón