• Na Vŕšku 8, 811 01 Bratislava
Anglická vlajka
Human Capital logo Human Capital slogan
Klientska zóna
  • Domov
  • Naše služby
    • Training Line
    • Development Line
    • Outsourcing Line
    • HR Prieskumy
  • Galéria
  • Otvorené tréningy
  • Kontakt
  • Code of Conduct

Telefonická komunikácia

  • Domov
  • /
  • Telefonická komunikácia
  • Training Line
    • Tréningy osobnostného rozvoja
      • Prezentačné zručnosti
      • Time Management
      • Profesionálna komunikácia
      • Asertívne do života
      • Telefonická komunikácia
      • Spoločenský a biznis protokol
      • Stressmanagement
      • Konfliktmanagement
      • Interkulturálny manažment
      • Asertívna komunikácia
    • Sales tréningy - predaj
      • Predajné zručnosti
      • Typológia zákazníkov
      • Telesales
      • Negociácia
      • Prezentačné zručnosti
      • Time Management
    • Manažérske tréningy
      • Leadership a manažérske zručnosti
      • Situačné vedenie ľudí
      • Vedenie tímu a pracovnej skupiny
      • Efektívne vedenie meetingov a porád
      • Spätná väzba
      • Profesionálna manažérska komunikácia
      • Time management manažéra
      • Motivácia pracovníkov
      • Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
      • Delegovanie ako súčasť vedenia
      • Konflikt management
      • Trénerske zručnosti
      • Vyhľadávanie a výber pracovníkov
      • Zákonník práce v praxi
    • Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
  • Development Line
    • Assessment Centrum
    • Development Centrum
    • Talent Management
    • Koučing
    • 360° spätná väzba
    • Teambuildingy
  • Outsourcing Line
  • HR Prieskumy

Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009

TUV logo
Garancia kvality

Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.

Garancia kvality
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF

Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.

ICF logo
Telefonická komunikácia

Dnes väčšina úspešných predajných prípadov začína a končí telefónom. Tento samozrejmý nástroj...

Telefonická komunikácia

Dnes väčšina úspešných predajných prípadov začína a končí telefónom. Tento samozrejmý nástroj je kľúčom k úspešnému predaju, starostlivosti o zákazníkov, meraniu spokojnosti a udržiavaniu zákazníkov, ale častokrát aj zdrojom neúspechu.
Tréning je určený pre pracovníkov zákazníckeho servisu, asistentky, pracovníkov call centier ako aj všetkých pracovníkov, ktorí prichádzajú do telefonického kontaktu s klientami a obchodnými partnermi.

Obsah tréningu

  •     Obsahom tréningu je spoznať a precvičiť si komunikačné techniky a nástroje na vytvorenie profesionálneho dojmu, spoznať lepšie svoj verbálny prejav a jeho vplyv na zákazníka.
  •     Pozitívny vzťah je smerom k zákazníkovi budovaný predovšetkým správnym využitím zákaznicky orientovaných verbálnych prostriedkov a hlasu a správnym kladením otázok ako aj aktívnym počúvaním.
  •     Tieto oblasti sú nosnými témami aj v praktických cvičneniach. Účastníci budú vďaka použitiu modernej didaktickej techniky nahrávaní a ich prejav bude následne analyzovaný, aby sami spoznali, ktoré oblasti potrebujú zlepšiť.
  •     Precvičovať sa budú prichádzajúce hovory a taktiež odchádzajúce hovory.
  •     Samostatnou časťou je typológia klientov – ako s nimi komunikovať cez telefón a taktiež zvládanie negatívnych, záťažových a agresívnych situácií cez telefón.
Human Capital logo

HUMAN CAPITAL - stabilný biznis partner s osobným prístupom k vašim potrebám

Služby

  • Training Line
  • Development Line
  • Outsourcing Line
  • HR Prieskumy

Kontaktné údaje

  • HUMAN CAPITAL s.r.o.
    Na Vŕšku 8,
    811 01 Bratislava
  • +421 2 5413 1973

Klientska zóna

Vstúpte do klientskej zóny

Vstúpiť

© 2018 | HUMAN CAPITAL s.r.o. designed by Webgaleria.sk