Interkulturálny manažment
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
![TUV logo](/images/uploaded/1536673243tuv-1-.png)
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
![Garancia kvality](/images/uploaded/1536673337leftobject-top-garancia.jpg)
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
![ICF logo](/images/uploaded/1536673348icf.png)
![Interkulturálny manažment
Tento tréning je určený všetkým, ktorí:
pracujú v medzinárodnom shared service centre, fin... Interkulturálny manažment
Tento tréning je určený všetkým, ktorí:
pracujú v medzinárodnom shared service centre, fin...](https://humancapital.sk/images/uploaded/1529397211interkultura.jpeg)
Interkulturálny manažment
Tento tréning je určený všetkým, ktorí:
pracujú v medzinárodnom shared service centre, finančnom centre, customer service alebo call centre, komunikujú so svojimi zákazníkmi (internými aj externými) z iných krajín, pracujú v multikultúrnych teamoch alebo multikultúrnej org. štruktúre
Tréning Vám (v slovenskom alebo anglickom jazyku) prinesie:
- spokojnosť Vašich zákazníkov ako aj zamestnancov
- elimináciu častých interkulturálnych nedorozumení, zvýšenie predaja a zisku
- budete rozumieť a chápať, že každá kultúra má svoje vlastné zákonitosti – aké, prečo a ako v biznise fungujú (máme spracovaných cca. 40 krajín)
- naučíte sa prepojeniu danej kultúry so spôsobom práce, biznis etikety a zákonitostiam „dohadovania biznisu“ so zákazníkmi a kolegami z iných krajín
- pochopíte, prečo nemá význam obviňovať alebo chcieť zmeniť „tých druhých“ a je lepšie sa zamerať na zvýšenie interkulturálnej citlivosti
- spoznáte základné rozdiely Vašej a cieľovej kultúry (konkrétnej krajiny, pre ktorú pracujete)
- naučíte sa jasným komunikačným vzorom danej kultúry, aby ste mohli ešte viac zvýšiť svoj predaj, customer service a iné kľúčové ukazovatele
- prakticky si to všetko nacvičíte: Vyskúšate si komunikáciu – telefonickú a písomnú presne podľa vzorcov tej krajiny, s ktorou spolupracujete
- dozviete sa aj, prečo Japonci chodia v kancelárií v papučiach, prečo kolegyni z Talianska radšej nedarujte biele kvety, prečo ste ešte od kolegu z Indie vlastne nepočuli „Nie“ a prečo sa na meeting s Mexičanom nemusíte ponáhľať