Interkulturálny manažment
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Interkulturálny manažment
Tento tréning je určený všetkým, ktorí:
pracujú v medzinárodnom shared service centre, finančnom centre, customer service alebo call centre, komunikujú so svojimi zákazníkmi (internými aj externými) z iných krajín, pracujú v multikultúrnych teamoch alebo multikultúrnej org. štruktúre
Tréning Vám (v slovenskom alebo anglickom jazyku) prinesie:
- spokojnosť Vašich zákazníkov ako aj zamestnancov
- elimináciu častých interkulturálnych nedorozumení, zvýšenie predaja a zisku
- budete rozumieť a chápať, že každá kultúra má svoje vlastné zákonitosti – aké, prečo a ako v biznise fungujú (máme spracovaných cca. 40 krajín)
- naučíte sa prepojeniu danej kultúry so spôsobom práce, biznis etikety a zákonitostiam „dohadovania biznisu“ so zákazníkmi a kolegami z iných krajín
- pochopíte, prečo nemá význam obviňovať alebo chcieť zmeniť „tých druhých“ a je lepšie sa zamerať na zvýšenie interkulturálnej citlivosti
- spoznáte základné rozdiely Vašej a cieľovej kultúry (konkrétnej krajiny, pre ktorú pracujete)
- naučíte sa jasným komunikačným vzorom danej kultúry, aby ste mohli ešte viac zvýšiť svoj predaj, customer service a iné kľúčové ukazovatele
- prakticky si to všetko nacvičíte: Vyskúšate si komunikáciu – telefonickú a písomnú presne podľa vzorcov tej krajiny, s ktorou spolupracujete
- dozviete sa aj, prečo Japonci chodia v kancelárií v papučiach, prečo kolegyni z Talianska radšej nedarujte biele kvety, prečo ste ešte od kolegu z Indie vlastne nepočuli „Nie“ a prečo sa na meeting s Mexičanom nemusíte ponáhľať