Manažérske tréningy
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Cieľom vzdelávacieho programu je uvedomiť si vlastné silné a rozvojové stránky v oblasti manažérskych a komunikačných zručností, nadobudnúť individuálne vodcovské a riadiace zručnosti na profesionálnej úrovni, spoznať vlastný štýl riadenia...
Situačné vedenie ľudí
Cieľom tréningového programu je spoznať a vedieť aplikovať štýly riadenia a prispôsobiť ich podľa stupňa zrelosti a motivácie pracovníka s ohľadom na vzniknutú situáciu...
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Cieľom tohto vzdelávacieho modulu je zdokonalenie sa vo vedení a motivovaní tímov, schopnosti efektívne využiť čas stretnutia tímu, delegovania úloh na jednotlivých pracovníkov...
Efektívne vedenie meetingov a porád
Tréning je vedený formou workshopu a pomôže Vašim pracovníkom efektívne viesť pracovné porady od jej prípravy až po spätnú väzbu...
Spätná väzba – kľúčový manažérsky nástroj
Cieľom tréningu je naučiť jednotlivých účastníkov ako poskytovať spätnú väzbu podriadenému alebo skupine, informáciu o ich správaní, aby mohli zlepšiť svoj výkon či upraviť efektívne svoje správanie...
Profesionálna manažérska komunikácia
Profesionálna manažérska komunikácia je základom vytvárania a udržiavania vzťahov s podriadenými pracovníkmi alebo členmi organizačného tímu...
Time management manažéra – delegovanie a práca s prioritami
Vačšina manažérov dennodenne čelí očakávaniam zo strany svojho nadriadeného a zároveň svojich podriadených, čím sa vystavuje tlaku a stresu...
Motivácia pracovníkov
Rozdiel medzi výkonnosťou priemerných a nadpriemerných pracovníkov spočíva predovšetkým v ich motivácii...
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov, hodnotiace pohovory - Performance management
Tento program umožní účastníkom získať konkrétne poznatky potrebné na riadenie výkonu a hodnotenia zamestnancov...
Delegovanie ako súčasť vedenia
Keďže delegovanie na jednej strane šetrí čas manažérom, na strane druhej rozvíja podriadených, je tento tréning venovaný podrobným metódam a princípom delegovania...
Konflikt management - riešenie konfliktov a ich profesionálne zvládnutie
Cieľom programu je zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a záujmy iných, zvládnutie stratégií riešenia a zvládania konfliktov...
Trénerske zručnosti
Účastníci kurzu po jeho absolvovaní porozumejú tomu, ako sa vytvára a riadi tréningový proces s rôznymi typmi účastníkov, identifikujú si svoj vlastný štýl vedenia tréningu a budú ho vedieť obohatiť novými prvkami...
Vyhľadávanie a výber pracovníkov – prijímacie pohovory
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov analyzovať pracovné miesto a identifikovať profil kandidáta (kvalifikačné a osobnostné požiadavky), zadefinovať fázy prijímacieho rozhovoru, správne viesť prijímací rozhovor, zefektívniť výberový pohovor...
Pracovno-právne minimum pre manažérov – Zákonník práce v praxi
Účasťou na tomto tréningu manažéri získajú praktický pohľad do zákonníka práce, spoznajú práva a povinnosti zamestnancov, zamestnávateľa a manažérov vo všetkých etapách pracovnoprávneho vzťahu...